Gwarancje

Nasz sklep oferuje wyłącznie nowe i oryginalne produkty. Wszystkie objęte są ogólnopolską gwarancją dystrybutora na terenie Polski.
Dokładna informacja o długości gwarancji dla poszczególnych producentów znajduje się na stronie produktu.

Uwaga!.
Gwarancja w zegarkach nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i uszkodzeń wszystkich elementów na które klient mabezpośredni wpływ tzn. uszkodzenia paska/bransolety, zarysowania lub stłuczenia szkło itp.

Dokonując zakupu w naszym sklepie akceptują Państwo poniższy regulamin.


Regulamin sklepu zegarkisc.pl
Właścicielem sklepu internetowego: witryny www.zegarkisc.pl jest

Firma Zegarki S.C. Jerzy Batyra Jan Popielarz
z siedzibą w Lublinie, ul. Narutowicza 47
posiadająca NIP 946-215-62-21.

 1. Sklep internetowy zegarkisc.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.
Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z
obsługą sklepu zegarkisc.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.

2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.

3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że
produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.

4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza
rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.

5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i
przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. (przeczytaj politykę prywatności)

sierpnia 1997).

6. Sklep zegarkisc.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie
produktów były zgodne z rzeczywistością.  

7. Zamówienia składane przez stronę www.zegarkisc.pl, telefonicznie lub email zegarkisc@zegarkisc.pl
przyjmowane są do realizacji :
- od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9 do 15
- na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień
świąteczny.
Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie : Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dok ładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie
wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momecie :
- potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
- zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płatnych z góry

8. Zamówienie które :
- są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (telefonicznie, emailem lub opłaceniem zamówienia)
- mają błędny lub niepełny formularz zamówienia
traktuje się jako zamówienia niezłożone.

9. Istnieją nastąpujące formy płatności :
- Przelewem na konto: mBank
- Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym)
- Gotówką w sklepie stacjonarnym w Lublinie
- E-przelewy, w tym kartą kredytową (obsługiwane przez PayU.pl)
- System ratalny eRaty Santander, mBank raty

10. Istnieją następujące formy dostawy :
- list polecony priorytetowy
- paczka pocztowa priorytetowa
- kurier pocztex48
- Kurierem DPD
- odbiór osobisty w Lublinie (Sklep firmowy Zegarki S.C. Narutowicza 47 po
wcześniejszym uzgodnieniu))

11. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie
towarów od dostawcy + czas dostawy.
Zamówienia złożone do godziny 14 w dniu pracy sklepu i w przypadku gdy towar jest dostępny są realizowane
tego samego dnia.
W przypadku wystąpienia czynników mogących opóźnić realizację zamówienia skontaktujemy się z klientem drogą
telefoniczną lub mailową.
Zamówienia złożone na produktu dostępne na zamówienie przyjmowane są u naszych dostawców do godz. 12. Jeżeli

zamówienie w sklepie złożone jest po godz. 12 należy doliczyć 1 dzień więcej na realizację zamówienia.
Zapytanie o czas dostawy należy składać drogą e-mail lub telefonicznie: 608014418

12. Status zamówienia jest przekazywany na adres email podany w zamówieniu. Można go również sprawdzić na
stronie sklepu www.zegarkisc.pl po zalogowaniu na dane podane podczas rejestracji konta użytkownika.

13. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT
jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie
wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.

14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się
spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń

15. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym
kontakcie z obsługą sklepu. Warunki zwrotu/reklamacji :
Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
Firma Zegarki S.C., Narutowicza 47, 20-016 Lublin
  W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem
zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
  W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informacje z
danymi do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi
klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

Nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego do wymagań klienta na jego życzenie (grawerowanie
napisu, wymiana paska, bransolety) ? zgodnie z art. 38. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący według aktualnego cennika Poczty Polskiej.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za
zaliczeniem pocztowym.
Gwarancja zwrotu w przeciągu 14 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym zegarkisc.pl
można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest
aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży

16. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym zegarkisc.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

17.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.